GLA Shaklee - Penawar Kesuburan Untuk Dapatkan Anak

Nukilan Mama Ain

Kali ini kita fokus pula pada kelebihan GLA Complex Shaklee yang menyumbang kepada kesuburan. Kenali dahulu GLA itu apa sebenarnya.




GLA adalah sejenis asid lemak omega 6. Oleh kerana omega 6 tidak boleh dihasilkan oleh badan, maka kita perlu mengambil supplement sebagai cara untuk mendapatkannya. GLA Shaklee ini terhasil dari 'borage oil' yang sememangnya kaya dengan asid lemak omega 6 yang mana antara fungsinya adalah meningkatkan kesuburan dengan memperbaiki struktur sel pembiakan. Apabila sistem pembiakan kembali subur maka peluang untuk mendapatkan anak juga lebih tinggi. Kita hanya berusaha, Dia yang menentukan,tidak salah mencuba bukan.

Dalam pada mencuba tu sudah ada pengguna yang mengambil GLA untuk kesuburan ternyata mendapat hasil positif. Tahniah kepada 2 rakan kita yang telah berjaya mengandung! Tumpang gembira dan syukur tidak terhingga!

'Slm kak.sy nk kgsi brta y sgt mgmbirakn sy n suami.sy prgnt kak..tp sy blm pg bt scn ttp cyst sy tu.mdh2n cyst sy ni smkn plh.tp sy bnr2 xmygka sy prgnt kak.ms y dh lm sy tgu.nk tny,gla tu blh sy truskn mkn k kak?msh ad 4bj lg.folid acid bgs mkn ms prgnt kan kak?

Customer ini juga mengalami cyst dan mengambil GLA Complex Shaklee untuk merawat cystnya. Tapi result untuk cyst belum lagi diketahui. Kita tunggu respon darinya bila beliau pergi scan nanti ye!Jika cyst ini juga hilang maka bertambah-tambah la syukur kerana dia mendapat 2 kebaikan dari GLA ini. 


Hubungi saya dengan sms ke 019 3347834 untuk maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez