Sebulan 1 Gram Emas

Nukilan Mama Ain

Sebulan 1gram emas - Semua mampu miliki...





Siapa kata harga emas mahal? Harga emas yang mahal atau nilai duit kita yang sedang mengalami susut nilai? Cuba fikir betul-betul.



Saya sebenarnya ingin mengajak anda untuk menyimpan emas mulai hari ini, mulai sekarang. Kita beli emas bukannya untuk menunjuk-nunjuk, atau bermegah-megah dengan rakan-rakan kita sekeliling. Tetapi kita beli emas untuk menyimpan duit kita dalam bentuk emas bagi memelihara susut nilai yang berlaku dalam sistem matawang kita sekarang ini.



Bermulalah dengan membeli emas 1 gram. Alah…berapa la sangat emas 1 gram sekarang ini. Kalau dibandingkan dengan harga emas 10 gram, sudah tentunya harga emas 1 gram lebih murah dan mampu milik.



Jika setiap bulan anda membeli emas 1 gram sekarang, cukup genap setahun anda sudah memiliki emas seberat 12 gram! Jika anda ada duit lebih, anda tambah lagi stok simpanan emas anda. Anda tidak rugi pun sebab emas anda yang beli itu adalah ‘duit’ simpanan – dalam bentuk emas.



Andai kata satu hari nanti anda terdesak memerlukan duit, anda boleh jual semula emas-emas itu. Untuk jual pun, banyak tempat anda boleh jualnya semula. Hendak jual kepada saya pun boleh. Tiada masalah.



Apa tunggu lagi? Hubungi saya untuk mengetahui harga emas terkini. Saya juga menyediakan perkhidmatan rundingan utk anda secara percuma 0193347834


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez