Omega Guard Shaklee melegakan batuk dan kahak

Nukilan Mama Ain
Sejak akhir-akhir ini, saya seringkali dikunjungi oleh penyakit2 yang tidak pernah diundang. 2 minggu batuk, asma dan selsema. Entah dimana silapnya, penyakit tersebut tidak mahu jua pergi meninggalkan saya. Saya tetap tabah dan tidak pernah sehari pun MC kerana batuk, asma dan selsema ini. Saya tidak suka ubat doctor, lalu saya hanya mengamalkan madu dan lemon stp pagi untuk meredakan keradangan batuk ni.

Akhirnya, saya terfikir, saya tidak mengamalkan pengambilan Omega guard. Saya telah kehabisan stok, jd sebab itulah saya tidak consume beberapa hari ni, maka dengan tidak mengharapkan apa2 pun, saya makan Omega guard, dengan izin Allah, kahak dan batuk saya berkurangan. Secara automatiklah baby saya pun sihat. Sebenarnya untuk sihat, tidak memerlukan alasan, apa yang kita makan hari ni, kita akan melihat kesannya beberapa hari / bulan / tahun akan datang.

Berbeza pula dengan Qsha dan Hazriq, anak sulung dan kedua saya, mereka mengamalkan pengambilan mealshake untuk membantu melegakan batuk, selsema dan kahak. Seminggu sekali / 2 kali, saya akan bagi Omega guard agar dada mereka akan sentiasa panas supaya tidak mudah diserang selsema dan asma.

Ada juga sekali tuh, saya mencuba memotong Omega guard untuk dititiskan sedikit ke dalam hidung baby saya supaya selsemanya tidak berlarutan. Kesian juga kalau dibiarkan lama2... Jom try demi kesihatan orang tersayang... Tapi kalau teruk sangat batuk tu, g lah jumpe doctor yer, takut kena tibi plak nanti...

            

Ingin info-info menarik? Jadi la follower blog saya ni... Terdapat byk tips-tips yg akan saya kongsikan bersama. Sharing sesuatu yg bermanfaat akan mendapat keberkatan..Insya Allah..

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee dan konsultasi percuma, sila hubungi saya :- 0193347834

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez