Petua Rawat Sembelit dengan Alfalfa dan Herb Lax

Nukilan Mama Ain

Anda mengalami masalah sembelit iaitu sukar buang air besar? Saya ada petua yang boleh membantu anda... Sangat2 membantu, tidak menyakitkan macam rasa nak tercabut je perut tu, dan sangat senang untuk dikeluarkan tanpa paksaan sehingga tersembur keluar buasir...

Jom amalkan,

1) Alfalfa pagi 2biji, tengahari 2biji dan malam 2biji... Maksimum sehari 10biji... Alfalfa membuatkan najis menjadi lembut dan sangat senang untuk dikeluarkan.

2) Herb Lax 4biji malam sebelum tidur...

                                         
Ini ialah Herb-Lax, ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi perubatan tradisional dan moden. Herb-Lax mengandungi 9 herba semulajadi* : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, fennel seed dan culver's root. Sifat semulajadi Herb-Lax yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti bersesuaian secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Apakah fungsi Herb-Lax?

-Membersihkan najis yang tersekat
-Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
-Membantu masalah sembelit.
-Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan membantu masalah sembelit.

9 herba semulajadi (kandungan Herb-Lax)

-Senna Leaves

Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, membercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

B-uckhorn Bark

Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus.


-Licorice root

Membantu proses detoksifikasi


-Fennel seeds

Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.


-Anise seeds

Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.


-Rhubart root

Herba yang banyak digunakan dalam perubatan Cina sebagai antibiotik.


-Blue malva flower

Membantu proses detoksifikasi dan mengimbangi tekstur kulit.


-Culver's root

Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.


-Alfalfa leaves

Membersihkan usus, darah dan hati.Bahaya!!!!

Sembelit tidak dirawat boleh membawa kepada masalah yang teruk seperti buasir & kekoyakan pada kulit di sekeliling dubur yang membuatkannya berdarah. Jika anda meneran dengan terlalu kuat, anda mungkin menyebabkan bahagian usus untuk terkeluar daripada dubur. Keadaan ini dikenali sebagai kejatuhan rektum yang kadangkala memerlukan pembedahan.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi. 

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, konsultasi percuma dan harga istimewa, sila hubungi saya :- 0193347834

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez