Mealshake - Terbukti dapat menambah selera makan

Nukilan Mama Ain
Mealshake pelaburan buat Qsha dan Hazriq

Sejak kebelakangan ini, saya dapati Hazriq sangat tidak suka untuk makan. Dia seorang yang sangat memilih, cerewet dan suka nak makan makanan ringan sahaja. Akhirnya, saya teruskan juga niat untuk membuka tin baru Mealshake, tanpa mengharapkan apa-apa response kerana bagi saya cukuplah dia mendapat khasiat daripada Mealshake tersebut.

Saya membancuh 1 sudu Mealshake tersebut bersama 1 sudu susu Nespray Cergas pada pagi, tghr dan malam kepada Hazriq. Setelah 2 hari, saya dapati selera makannya membuak2, yang menggembirakan saya ialah hari dia makan 3 pinggan nasi bersama ikan dan telur. Sampai licin dikerjakan. Sungguh berbaloi. Sangat suka saya dan suami tengok dia berselera makan. Belum sempat saya masak tghr tadi, dia sudah pun bertanya, 'Mama, nasi ada tak, adik lapar lah....' Sebelum ni, kalau sebut je, 'Jom makan' mesti mukanya berkerut tanda tak suka.

Alhamdulillah, nikmat Allah berikan. Saya juga memberi Mealshake tersebut kepada Qsha. Bukan sahaja untuk tambah selera makannya, malah ianya telah membantu Qsha dan Hazriq daripada demam dan selsema. Alahan dan resdungnya pun sudah berkurang. Dia tidak lagi batuk dan athsma di malam hari. Saya juga memberikan Qsha Omega Guard untuk mengatasi masalah tersebut disamping ianya bertujuan untuk pertumbuhan mental.


Saya sudah mendapat manfaat dan kesan positif hasil pelaburan saya dalam meningkatkan taraf kesihatan diri dan keluarga, anda bila lagi? Sesungguhnya, pelaburan demi menjamin mutu kesihatan yang lebih baik dan ianya bukanlah sesuatu yang sia-sia.


Berbalik kepada Mealshakes, berikut adalah sekilas fakta tentang minuman hebat ini:


-Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh

-Sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein yang penting untuk proses tumbesaran anak
-Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik
-Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanilla), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu atau minuman kegemaran. 

-Mealshakes ini AMAT SESUAI untuk diberikan kepada anak-anak yang picky eater, susah atau kurang makan, sering jatuh sakit seperti demam, selsema, batuk, asthma, mengalami masalah obesiti dan suka memakan makanan ringan atau junk food. Cara pengambilannya juga SANGAT MUDAH kerana anda hanya perlu campurkan satu sudu kecil Mealshakes ke dalam susu atau minuman mahupun makanan kegemaran anak anda. Dan yang paling penting sekali, hasilnya pasti SUPERB!

Jadi, tunggu apa lagi.. Berikanlah yang terbaik buat anak-anak kesayangan kita..

Hubungi saya untuk konsultasi percuma dan cara pengambilan yang betul serta dapatkan diskaun hebat... Juga TIPS EKSKLUSIF akan diberikan kepada  mereka yang membeli dengan saya sahaja! Hubungi saya di 0193347834. Sms/whatsapp/call/ apa2 medium pun saya tetap layan... ;)
 
 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez