Susu ibu dapat elak pelbagai jenis penyakit

Nukilan Mama Ain
Berikut jenis penyakit-penyakit yang dapat dielakkan dengan menyusu bayi anda...

Ianya tidak dipaksa untuk menyusukan bayi anda, tapi susu ibu itu adalah hak bayi anda... No kompromi!!! Seronoknya apabila saya dapat menyusu bayi saya, Tasnim sampai sekarang, walaupun usianya sudah mencecah 3 tahun, tapi bonding antara bayi saya dengan saya sangat rapat... Seakan saya boleh membaca hati dan fikirannya... Paling seronok, saat dakapan yang rapat dan indah itu disusuli dengan ciuman yg penuh ikhlas... Seronoknya menyusu, insya Allah, saya akan mengulangi saat-saat indah ini andai saya ada baby nanti di tahun hadapan... Insya Allah...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez