Nutriferon Shaklee - Penggalak imunisasi

Nukilan Mama Ain
Nutriferon Shaklee - untuk seisi keluarga

Alhamdulillah, saya diperkenalkan dengan Nutriferon Shaklee - penggalak imunisasi pada tahun lepas. Pada saya, ianya sangat membantu saya seisi keluarga.

Keyakinan
Saya berasa yakin untuk mencuba produk ini pada awalnya kerana ianya adalah bukan ubat, tapi Interferon semulajadi yang menggunakan 4 ekstrak tumbuhan. Ianya sangat tidak bahaya untuk saya (ibu menyusu). Kenapa mesti Nutriferon? Kerana saya sangat berpuas hati dengan keberkesanan produk Shaklee yang lain. (Set B, ESP, Oste dan banyak lagi)

Permulaan pada diri sendiri
Saya tidak akan menjual sesuatu produk itu jika ianya tidak dicuba terlebih dahulu. Ianya bermula ketika saya mendapat khidmat nasihat Mommy Lyna yang sangat meyakinkan. Semasa saya demam, beliau menasihatkan agar tidak mengambil Panadol, ubat batuk dan ubat selsema kerana saya seorang ibu menyusu yang setiap masa mesti menjaga pemakanan saya demi bayi yang masih kecil ketika itu.

                                     
Demam, batuk, selsema
Pada mulanya, saya hanya menelan Vitamin C SR sahaja, tetapi untuk express skit, saya mengambil Nutriferon, selepas 3 sachet (1 sachet 1 hari), demam, selsema dan batuk saya terus hilang. Bahkan, jika saya dapati bayi saya panas badan, selsema atau batuk, saya juga akan menelannya. Bayi saya akan bertindak balas dengan Nutriferon itu selepas beberapa jam pengambilannya. Tak jadi lah virus dan kuman menceroboh. Saya tidak pernah sesekali menelan ubat daripada doktor selama tempoh penyusuan ini.

Asma
Dari kecil lagi, saya memang menghidap asma yang sangat teruk. Anak-anak saya pun sama, Qsha dan Hazriq. Selepas mengambil Nutriferon setengah peket seorang, (kerana mereka masih kecil), asma mereka tidak lagi menyerang pada malam hari. Sangat berkesan untuk saya dan anak-anak. Anak saya kini mengambil Omega Guard setiap hari.

Ia membantu untuk panaskan dada dan ia antara supplement penting sel interferon dalam badan.


Susu banyak
Oh yer! Sangat terkejut saya, apabila usia bayi 1 tahun, saya masih lagi demam bengkak susu (Mastitis). Mungkin sifat Nutriferon itu sendiri yang panas, maka merangsang penghasilan susu yang banyak selepas beberapa jam pengambilannya.

Encik Hubby
Kali ni, En Hubby terkena jangkitan pada telinga. Tak tahu apa puncanya, beliau sudah mengunjungi beberapa klinik, tetapi tidak jugak sembuh. Malah menambahkan lagi kesakitan beliau. Setelah 2 minggu, baru lah saya terfikir, Nutriferon. Saya suka jadi doktor sendiri ni, bab-bab ni, bagi saya, life is about try and error. Alhamdulillah, selepas 3 hari makan Nutriferon, telan begitu sahaja, sakit pada telinga beliau sudah hilang. Sejak hari itu, kami tidak lagi pandang ubat doktor. Antibiotik!!! Antibiotik!!!

Saya bukan nak kata Nutriferon ni magic, tapi semuanya sudah terbukti kerana ianya terjadi kepada ahli keluarga sendiri. Sangat membantu! Terima kasih Mommy Lyna dengan pengenalan ini.

* Produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh/ atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat?
Hubungi saya / SMS ke 019-3347834 untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez