Cantik Bersama Collagen Powder

Nukilan Mama Ain

Wanita sangat sinonim dengan kecantikan. Kecantikan banyak dikaitkan dengan rupa paras, rambut, saiz payudara dan bentuk badan. Bagi yang dah kahwin, semua bahagian ini sangat penting untuk dijaga kerana ianya merupakan mahkota kepada setiap wanita, bukan sahaja yang dah kahwin, tetapi bagi anak dara juga ianya merupakan aset penting di malam pertama untuk dipersembahkan...

Lelaki mempunyai pandangan yang tersendiri terhadap kecantikan wanita. Ini mungkin sebab mengapa suami kita memilih kita untuk dijadikan pasangan mereka. Cuba tanya, kenapa? Bagi wanita yang dah kahwin, mereka sehabis boleh untuk menjaga kecantikan mereka. Bukan sahaja rupa paras, rambut, bentuk badan, malah payudara juga perlu dititikberatkan. Adakah kita hanya berserah kepada keadaan yang ada, tidak bukan? Kita akan berusaha mencari tips, mencuba produk murah mahupun mahal, hanya untuk memenangi hati suami kita. Kita mahukan kepuasan jelas terpancar di wajah mereka. Kita tidak mahu mereka memuji wanita lain dihadapan kita. Kerana kita ingin menjadi yang TERBAIK dan TERCANTIK.

Suami mana tidak terpegun dan bangga jika melihat isteri yang cantik menawan, apabila dibawa ke majlis, ada sahaja yang memuji, suami juga kembang. Tambah2 kita ini wanita yang menyusukan, mahukan kecantikan rupa paras - sentiasa kelihatan muda dan berseri, mahu rambut yang sihat dan tidaklah gugur merata2 tempat, mahu bentuk badan yang ideal dan mahukan payudara yang bukan sahaja besar, tegang dan anjal. Semua ini impian setiap wanita.

KAJIAN:

* 70% wanita di Malaysia (terutamanya Melayu) mengutamakan pakaian dan hiasan rumah daripada penjagaan badan.
* 65% wanita di Malaysia cepat kelihatan tua ketika berumur meningkat 40 tahun.
* 90% wanita di Malaysia akan mula gelisah dan sedar apabila kekasih, tunang, suami mereka beralih kepada wanita lain.
* Wanita menganggap payudara adalah anugerah yang tidak perlu dibesarkan dan membiarkan begitu sahaja (kecil).
* Wanita yang mempunyai anak, payudara mereka cepat layu atau kendur atau lisut apabila tidak dijaga.
* Wanita sedar bahawa semua lelaki sangat suka akan kecantikan payudara tetapi mereka MALAS dan TIDAK mahu menjaganya dengan baik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

-Setiap malam adalah malam PERTAMA.
-Suami kita sayang pada kita kerana memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan suami tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
-Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar kita, sebab kita KELIHATAN BEGITU MUDA REMAJA.
-Kawan-kawan selalu memuji kita dan mengatakan kita masih macam anak dara.
-Rakan sepejabat kita cemburu, sebab penampilan kita memang HOT.
-Suami tertarik dengan bentuk payu dara yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
-Kita ada lebih keyakinan diri sebab kita tahu kita memang pandai menjaga tubuh badan.

                    
COLLAGEN POWDER PENYELESAIANNYA

Shaklee Collagen Powder adalah supplement collagen yang unggul, mengandungi 4000 mg Collagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari, sejenis collagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah. Collagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular collagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sistesis collagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

7 ramuan utama termasuk ekstrak biji Camelia Japonica, collagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobaccilus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan collagen RSS dan menyokong kecantukan anda dari dalam ke luar.


Manfaat Utama :

-Semakin kita menua, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang collagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan gatus halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurangan collagen di dalam tubuh kita. Kerosakan collagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, meroko dll. Justeru itu Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut.

-Tampak lebih muda

-Collagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula.

-Kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.

-Kulit akan kurangn kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat ini akan membantu mengurangkan parut.

-Membantu menghilangkan tanda penuaan.

-Rasa lebih muda

-Collagen adalah sama penting utntuk tulang sepertu juga tulang perlukan kalsium. Collagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.

-Collagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.

-Baik untuk mata – Kornea memerlukan collagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.

-Memastikan itak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada itak dan ini disokong oleh collagen.

-Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat collagen agar minda anda tetap berkeadaan baik semakin anda menua.

Fungsi Ramuan Utama :

Collagen dari sisik Ikan Merah
Sisik ikan merah adalah sumber collagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan collagen haiwan.

Ekstrak biji Camellia Japonica
Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camellia Japonica, membantu formasi collagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

Elastin dari Collagen Ikan
Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Collagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan collagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.

Vitamin C dan Vitamin B
Vitamin C menggalakkan penghasilan collagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan collagen dalam sel.

Ekstrak Kekerang
Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sistesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

Lactobacillus acidophilus 
Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membuna semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapapn collagen

*************************************************************************************

UNTUK PAYUDARA:
Ianya merupakan agen untuk pembesaran payudara semulajadi dan menegangkan payudara. Bahkan ianya akan membuatkan bentuk kembali kepada semulajadi yang lembut tetapi mantap.

Setelah menggunakan Collagen Powder ini, keputusan akan menunjukkan selepas 8 minggu bergantung kepada kuantiti tisu terkandung di dalam dada. Pembesaran maksimum payudara akan dicapai selepas 8 minggu penggunaan Collagen Powder Shaklee.


Kenapa 8 minggu?
- Kerana ianya merupakan masa yang sangat optimum.

Testimonial lepas:
- Ianya meningkatkan saiz payudara dari 0.5 hingga 2.5 inci.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi saya untuk CANTIK 0193347834 - sms/whatsapp/email untuk harga yg hebat...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez