Khasiat Energizing Soy Protein (ESP) semasa hamil

Nukilan Mama Ain
Hari ini kita bercerita tentang produk yang sangat HOT iaitu Energizing Soy Protein(ESP). Ianya bukan sekadar PROTEIN biasa. Ianya mempunyai banyak khasiat dan kebaikan.

ESP bukan sahaja boleh diambil oleh ibu menyusu ataupun untuk kecantikan kulit tetapi sebenarnya boleh diambil oleh sesiapa sahaja. SESIAPA sahaja boleh mengambilnya. Ini kerana Protein adalah struktur asas manusia, jadi ianya sangat penting untuk mendapatkan sumber protein yang baik untuk tubuh badan kita. Ianya mempunyai banyak khasiat tanpa kita sedari.

Khasiat ESP semasa hamil merangkumi:
1) Memberikan anda bertenaga sepanjang hari selama mengandung
2) Menjadikan anda kenyang dan ia juga meningkatkan metabolisme badan
3) Memastikan kesihatan ibu di tahap yang optimum
4) Kulit bayi apabila dilahirkan nanti akan kelihatan cantik, halus dan gebu tanpa sebarang masalah kulit
5) Membantu perkembangan fetus
6) Membantu meningkatkan paras kolesterol baik & ia juga baik untuk kesihatan jantung
7) Membantu penyerapan vitamin dengan lebih baik


Khasiat ESP terhadap ibu mengandung dan bayi
                              
Selain mengambil ESP, mereka juga ambil Set kehamilan kami yang mengandungi :

Vita-lea Iron formula : Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai patented Sistem Penyerapan Bioaktif utk memastikan peningkatan penyerapan asid folid kritikal. Mengandungi iron formula yang membantu meningkatkan Hb ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah.


B complex : lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress, menukarkan makanan (glukose) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

Vitamin C : membantu meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh

Ostematrix : kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsiaum yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat melahirkan.

OmegaGuard : membantu pembentukan sel otak janin. Pengambilan hanya dibenarkan selepas bulan ke-4 kehamilan (trimester ke-2). Anak-anak yang ibunya mengambil suplemen Omega-3 juga mempunyai nilai yang lebih tinggi pada koordinasi mata dan tangan, kemampuan berbicara, lamanya waktu berbicara, dan jumlah kosa kata yang mereka miliki berbanding dengan kanak-kanak yang ibunya tidak mengambil Omega-3.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?

Hubungi saya SMS/WhatsApp ke 0193347834 (AIN)  untuk konsultasi mahupun maklumat lanjut.

1 comments:

Mazni Azmi on 7 October 2013 at 09:29 said...

Alhamdulillah. Artikel ni memang best. Banyak lagi khasiat ESP
yang saya belum tahu. :) Terutamnya untuk ibu mengandung
Banyak belajar dari sharing ni. Tq ek

(\(\
( -.-) Sama2 lah ibu hamil ambil khasiat ESP yang superb ni ya
o__(")(")
(\_/)
(='.'=)
(")_(")

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez