Mengatasi BUASIR dengan pantas

Nukilan Mama Ain
MERAWAT BUASIR DENGAN SET BUASIR SHAKLEE

BUASIR adalah suatu mimpi ngeri buat kita semua yang pernah mengalaminya. Buasir ni bukan benda lawak. Ia benda menyakitkan! 

Apa itu BUASIR?

BUASIR adalah pembengkakan pada vena yang terletak di bahagian rektum dan dubur. Apabila vena ini membonjol keluar ia mengganggu dan menyebabkan membran di sekitarnya membengkak, terasa sakit, perit, gatal dan berdarah. Ia akan menyebabkan luka apabila ada najis keras yang bergesel dengan BUASIR.

 

BUASIR YANG MENYAKITKAN
Siapa yang selalu kena BUASIR ni?
 

• Sesiapa yang melakukan pemaksaan yang terlalu kuat (bahasa mudah-meneran) ketika membuang air besar
 

• Sesiapa yang duduk pada mangkuk tandas untuk jangka masa yang terlalu panjang .
 


• Sesiapa yang mempunyai masalah cirit birit atau sembelit yang kerap dan ketara.
 

• Sesiapa yang berkait rapat dengan kegemukan atau obesiti
 

• Wanita mengandung - Ini kerana janin yang membesar di dalam rahim ibu menekan saluran darah pada kawasan dubur sehingga menyebabkan berlakunya buasir 

• Wanita selepas melahirkan bayi - Wanita dalam pantang mungkin juga terdedah dengan BUASIR kerana ada sesetengah mereka ini tidak menjaga pemakanan mereka semasa tempoh berpantang


Terdapat juga kemungkinan bagi seseorang itu mewarisi genetik masalah buasir daripada ibubapa. Kebarangkalian untuk seseorang itu mendapat masalah buasir akan bertambah seiring dengan penambahan usia. Otot-otot yang menyokong saluran darah sekitar dubur akan menjadi semakin lemah apabila seseorang itu menjadi tua.

SET BUASIR SHAKLEE
 Disamping itu juga, kita mestilah mengamalkan pemakanan seimbang setiap hari, jgn dah sakit, baru nak risau. Lakukan perubahan dari sekarang. Apa yang saya amalkan - Alfalfa dan ESP (Energizing Soy Protein) sebelum tidur. Gabungan Alfalfa dan ESP sebenarnya bukan sahaja sebagai MILK BOOSTER, malah ianya adalah untuk mengoptimumkan kesihatan dalaman wanita dan juga untuk membantu dan membina membaiki sel tisu yang sihat.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Silalah hubungi saya sms/whatsapp 0193347834 (ain) untuk keterangan lanjut dan special offer.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Healthy R Us Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez